Navigációs menü

Női hormon diéta. További cikkeink a témában

7 ok, amiért diéta és mozgás mellett sem fogysz! - profisuti.hu

Írta: K G Majd kicsattansz az örömtől, néha viszont rád ragad a búskomorság? Ha a súlyod is ugyanolyan sebességgel változik, mint a kedved, mindenképpen fogyaszd többször ezt az öt kulcsfontosságú élelmiszert!

női hormon diéta 1300 kalóriás heti étrend

A hormonok az egész életünkre hatással vannak: képesek pattanásokat és emlőfeszülés okozni, ahogyan a súlygyarapodást, a fogyást és a ragyogó bőrt is nekik köszönhetjük. Ahhoz, hogy a lehető legtöbbet női hormon diéta ki magadból, próbálj meg figyelni az étkezésedre és fogyassz minél többször ezekből a hormonoptimalizáló élelmiszerekből.

  • Antiösztrogén-diéta – Wikipédia
  • Étrend - Harmóniabolt - Hormonharmónia webshopja
  • Egy természetes folyamatról van szó, melybe drasztikusan nem avatkozhatunk bele, de hogy elfogadjuk, és persze ne faljuk fel a hűtőt, majd a fél kamrát, érdemes megismerni, mi zajlik a háttérben.
  • Tanulmány mutatta ki, hogy az avokádó fogyasztás növelheti a lombikbébi kezelés sikerét.
  • Nem működik a diétád?
  • Regenor diéta szabályai

Szója Izoflavonoidjai az első számú női nemi hormonhoz, az ösztrogén hez hasonlóan hasznosulnak a szervezetben — ezt azt jelenti, hogy a szója segíthet a menstruációs ciklusnormalizálásban, valamint a fájdalmas menstruációs hasfájások és a vaginaszárazság enyhítésében. Brokkoli Már korábban is beszámoltunk a brokkoli jótékony hatásairól, azonban nemrég az is kiderül, hogy a benne lévő nagy mennyiségű glükozinolátok stabilizálják a hormonjaink megfelelő szintjét, ennek köszönhetően pedig női hormon diéta a rák különösen a tüdő-és a vastagbélrák kialakulását.

női hormon diéta 2 hetes diéta

Wellness-tipp: Nem szereted a brokkolit? A kelbimbó, a káposzta és a fehérrépa is igen gazdag glükozinolátban! Csicseriborsó A magas B6-vitamint tartalmazó élelmiszerek — úgy, mint a csicseriborsó — kulcsfontosságú szerepet töltenek be a női hormonháztartásban, segítségükkel ugyanis izmaink, idegeink és hormonjaink is optimálisabban fognak működni.

Meggy Bár néhány hónapot még várni kell a meggy szezonra, a nyáron érdemes lesz bespájzolni belőle, hiszen a nyugodt alvást elősegítő melatonin is jócskán megtalálható benne — a legújabb kutatások szerint pedig ez a vegyület javítja az alvás minőségét és mennyiségét!

női hormon diéta ideális fogyás

Csirkemell A magas fehérjetartalmú élelmiszerek növelik a leptin hormon termelődését — ez azért jó, mert több ideig leszünk jóllakottak, később leszünk éhesek, és kevesebbszer fogjuk megkívánni a cukrászda leghabosabb krémesét! Wellness-tipp: A magas leptintartalmú élelmiszerek közé tartoznak a halfélék, a hüvelyesek és a tejtermékek is!

női hormon diéta leptin diéta

Kapcsolódó cikkek.