Diéták | Magazin | profisuti.hu

Diéták

Vannak diéták, amelyek látványos változáshoz vezetnek, ráadásul általában igen rövid idő alatt, viszont rendkívül egészségkárosítóak. Helyettük érdemes egészséges diétával fogyni: ezek a legjobbak!

diéták

Thai-diéta Ha te is irigykedve csodálod a nádszálkarcsú, törékeny thai lányokat, és még az ázsiai konyhát is imádod, ezt a diétát neked találták ki. Az isteni thai ízek diéták egy jó szakácskönyvvel, vagy thai főzőkurzussal könnyen elsajátíthatod.

A rengeteg gyümölcsöt, diéták, halat és jellegzetes fűszereket kurkuma, gyömbér, stb.

diéták

Grazing-diéta Gyakran halljuk, hogy mennyire fontos a tartós fogyás érdekében a rendszeresség, mind testmozgás, mind pedig táplálkozás tekintetében. A Grazing- diéta gyakorlatilag erre épül, és sok követője ennek eredményességét igazolja.

diéták

Alapelve, hogy tartós fogyás akkor mehet végbe, ha étkezéseinket diéták óránként, azonos időpontokban és kisebb diéták ejtjük meg. Fontos, hogy ne várjuk meg, amíg az éhségérzet jelentkezik, hanem emésztésünk optimalizálása érdekében törekedjünk a rendszeres táplálékbevitelre.

Divatos diéták

New York-diéta A New York diéta diéták elveken alapul, mint a Grazing, azzal a különbséggel, hogy míg utóbbinál nincs különösebb korlátozás a menü tekintetében, a New York diéta ezt is kiköti. A sok zöldség diéták gyümölcs fogyasztása mellett a NY diéta követői zsírszegény húsokra csirkemell, hal és tejtermékekre épít. Pritikin-diéta Ez a diétatípus a zsírok bevitelének mérséklésével hoz tartós és látványos eredményt.

Így lefekvéskor a fogyasztóhormonok azonnal kifejthetik hatásukat, és álmodban is fogyni fogsz. Lerobbantja rólad a zsírt a tojásdiéta! Íme az étrend Rövid idő alatt is látványos eredményt tudsz elérni, anélkül, hogy éhezned kellene. Ez a diéta igazán hatásos!

A Pritikin- diéta hívei szerint a diéták veszélyt a zsírok, ezen belül is a többszörösen telített állati eredetű zsiradékok jelentik.

A tartós siker érdekében minden állati diéták zsiradékot száműznünk kell a tányérunkról, úgy mint a vörös húsokat vagy éppen a zsírdús tejtermékeket.

Helyettük teljes kiőrlésű gabonákat, diéták, szárnyas húsokat, halakat, olajos magvakat fogyasszunk. Fotó: RF.

diéták