Ha ezt csinálod, nem zsírból fogysz, hanem izomból

Zsírból fogyni, Kapcsolódó cikkek

Fogyni otthon 10. nap - Gyakorlatok az alsó hasi zsír elvesztésére

Pinterest Ha a te célod is a fogyás, mindenképpen figyelj zsírból fogyni ezekre: Ugyanis, ha nem okosan csinálod, csupán ez ideig lesz sikerélményed, ráadásul nem is valódi felesleget, hanem izmot veszítesz majd el. Túl kevés kalóriát juttatsz be A testednek szüksége zsírból fogyni energiára ahhoz, hogy életben tartsa magát és ellássa az alapvető funkciókat, mint például légzés — ez zsírból fogyni alapanyagcsere.

Egész nap égeted a kalóriákat, ezért legalább gulyás réka fogyás kajára van szükséged, hogy ezt fedezd.

Ha ezt nem teszed meg, és mondjuk valamilyen őrült kalóriás étrendet próbálsz tartani, akkor a szervezeted az elraktározott szénhidráthoz, zsírhoz és izomhoz nyúl. És így könnyedén leépítheted az izomzatodat.

zsírból fogyni egeszseges étrend

Az alapanyagcserédre egy 30 éves, 60 kilós, cm magas nő esetében ez körülbelül kcal jön rá minden fizikai tevékenység és edzés. Ha fogyni szeretnél, ne menj soha az alapanyagcseréd kalóriaszáma alá, inkább az égetést növeld! Nem eszel edzés után Akármilyen edzést is végzel, a szervezetednek szüksége van tápanyagokra zsírból fogyni helyreállításhoz, szénhidrátra és fehérjére egyaránt.

zsírból fogyni fogyás chilivel

Ha ehhez nem juttatod hozzá, úgy nem áll helyre az izomszövetek állapota, és könnyedén elveszíted őket. Olvasd el ezt is!

Írta: Váczy Anikó Csak úgy kapkodjuk a fejünket, annyiféle fogyókúrás irányzat létezik már. Néhány közös jellemzőjük sajnos van, mégpedig az, hogy éhesek, ingerültek és kimerültek leszünk tőlük. Az állandó gyomorkorgás és a rossz közérzet még a legkitartóbbak életét is megkeseríti, és arra sarkallja őket, hogy idő előtt feladják az adott fogyókúrát.

Akkor is elhízhatsz, ha futó vagy! Elmondjuk, miért!

zsírból fogyni leghatékonyabb fogyókúrás készítmények

Nem eszel elég fehérjét A táplálkozás tekintetében nem csak az fontos, hogy hány kalóriát juttatsz be, hanem természetesen a tápanyagok aránya is. Ne is legyen kérdés: mindhárom tápanyagra, zsírra, fehérjére, szénhidrátra szüksége van a testednek, sportolóként pedig pláne. Arra azonban extrán zsírból fogyni, hogy elegendő proteint fogyassz, hiszen az izmok táplálásához elengedhetetlen.

zsírból fogyni ir etrend rendeles

Ez egy jó támpont: fogyassz 1,6g proteint naponta testúly-kilogrammonként: ha mondjuk 70kilót nyomsz, az g fehérjét jelent! Nem erősítesz Oké, tudjuk, hogy szeretsz futni, de mellette szükség van természetesen erősítő edzésekre is.

És nem csak azért, hogy elkerüld a sérüléseket és hatékonyabban fuss, hanem a fogyás miatt is szükséges.

zsírból fogyni fogyas 2 het alatt

Igen, jól hallottad! Minél több a testeden az izom, annál több kalóriát égetsz el egy nap, tehát sokkal jobban pörög az anyagcseréd!

zsírból fogyni regenor diéta tiltólista

Keveset alszol Ahhoz, hogy bármilyen szempontból is fejlődjön a szervezeted állapota, szükséged van megfelelő pihenésre, regenerálódásra. Ha nem alszol, az azt jelenti, hogy felborul a hormonrendszered, egy csomót zsírt raktározol majd el, és edzeni sem leszel képes normálisan, azaz az izmaid is elfogynak.

Ha tovább olvasnál a témában, íme pár hasznos tipp: Olvasd el ezt is!

Igaz a as szabály?