Account Options

T diéta, Négy hét alatt akár mínusz 12 kiló: dietetikus által összeállított étrenddel

Tartalom

    indiai étvágycsökkentő gyógynövény

    Martin Katahn T-faktor diéta című könyve ben jelent t diéta első ízben, és óriás sikert aratott a fogyni vágyók körében. Az azóta eltelt időben a diéta némileg t diéta, hogy kielégítse a modern igényeket, de az alapelv ugyanaz maradt: a termogenikus hatás segítségével égeti a lerakódott zsírokat.

    T-faktor diéta A T-faktor diéta a termogenikus folyamatok zsírégető hatására összpontosít: amikor például sportolsz, a tested hőt termel, ehhez energiára van szüksége, amit az elraktározott zsírok elégetéséből fedez - ez a termogenezis.

    bentlakásos fogyókúra

    Katahn szerint bizonyos t diéta képesek befolyásolni ezt a folyamatot: azok, amelyek serkentik a termogenezist, gyorsítják az anyagcserét is, így a kilók szó szerint leolvadnak rólad, mások azonban lelassítják, és további plusz centiket ragasztanak a csípődre.

    Az is lényeges szempont, hogy a test, ha energiát akar nyerni, először a fellelhető szénhidrátokat égeti el, és csak azután nyúl a zsírtartalékokért.

    napraforgómag fogyás

    A T-faktor diéta ennek megfelelően alacsony szénhidrátbevitelt és mérsékelt zsírfogyasztást javasol, a többszörösen telítetlen zsírok beépítése az étrendedbe azonban - naponta körülbelül 20 és 40 gramm közötti mennyiségben - ajánlott, ha fokozni akarod a tested természetes zsírégető kazánjának működését.

    Ételek, melyek t diéta szerint égetik a zsírt A termogenikus folyamatokat legjobban segítő ételek a következőek: karfiol, shred diéta, spárga, zeller, bogyós gyümölcsök, gomba, körte, ananász, barack, kelbimbó, spenót, alma, chili, gyömbér, fokhagyma, kurkuma és fahéj.

    fogyókúra norbival