72 lúgosító étel - a test természetes egyensúlyáért

Lugos etrend

Lúgosító étrend - Dr. Balaicza Erika

Kezdőlap » Életmód tanácsok » Táplálkozás » 72 lúgosító étel — a test természetes lugos etrend 72 lúgosító étel — a test természetes egyensúlyáért Ha lúgosítani szeretnél, tudnod kell, hogy mely ételek váltanak ki lúgosító hatást a szervezetedben.

Az alap elmélet az, hogy bármilyen ételt ehetsz, anélkül, hogy azon aggódnál, hogy savasít, azonban néhány lúgosabb, mint a többi. Nem muszáj csak lúgos élelmiszereket fogyasztani annak érdekében, hogy lúgos pH értéket érj el.

lugos etrend

A bevitt táplálék egy része savas kell, hogy legyen, de próbáld meg mindig a természetes, teljes értékű élelmiszereket választani, mint például a zöldségek, a gyümölcsök lugos etrend a gabonafélék.

Érdemes kipróbálni a lúgosító diétát? A lúgosító diéta egyben bizonyított és nem bizonyított elveken alapuló étrend.

lugos etrend

Az elmélet az, hogy a savasító ételeket lúgosító ételekre cseréljük, annak érdekében, hogy elérjük vagy fenntartsuk a szervezetünk pH értékének egyensúlyát. Vannak bizonyos összetevők, amelyek savasítják a szervezetet.

lugos etrend

Ilyen a fehérje, a foszfát és a kén. Lúgosítő összetevők pedig a kalcium, kálium vagy a magnézium. A hús, a baromfi, a hal, a tojás, a tejtermékek, az alkohol és a legtöbb gabonaféle mind savasító étel. Míg egyes gyümölcsök, magvak, hüvelyesek és a zöldségek nagy része lúgosító hatást vált ki.

És vannak a semleges élelmiszerek, mint például a természetes zsírok, a keményítők és a természetes cukrok.

Ki vegye ezt nagyon komolyan?

Úgy tartják, hogy a lugos etrend diéta javítja az egészséget és segíti a komoly betegségek gyógyítását, mint például a rák. A lúgos ételek fogyasztása nagyon egészséges, mert természetes, teljesértékű, feldolgozási folyamatokon nem átesett, növényi alapú ételek fogyasztására készteti az embereket.

De nem szabad elfelejteni, hogy egyes savak kifejezetten fontosak a szervezet számára, ilyenek az aminosavak lugos etrend a zsírsavak. Milyennek kell lennie a pH értéknek? Ez fontos alapja a lúgosító diétának. A pH lugos etrend azt mutatja meg, hogy valami mennyire savas vagy mennyire lúgos, és 0-től ig mérik. A 0-tól 7-ig terjedő érték savas kémhatásra utal, a 7 a semleges és 7-tól ig lúgos vagy más szóval bázis.

lugos etrend

Azonban az emberek szervezetében a pH érték változó. Egyes részek lúgosak, míg máshol savas kémhatás van. Például a gyomorban sósav található, melynek következtében savas a kémhatása, amely a tápanyagok emésztéshez elengedhetetlen.

  • Lúgosító és savasító ételek listája
  • Állandóan fáradtnak érzed magad, és a bőröd is fakó?
  • Etrend tervezes
  • Lúgosító ételek táblázata - Diéta ABC
  • 14 napos lúgosító étrend | Well&fit
  • Lúgosító ételek táblázata Milyen lúgosító ételeket javaslok?
  • A világ 10 toplistás lúgosító étele Life.
  • A divatos fogyókúrák és veszélyeik

A vér mindig lúgos, olyannyira, hogy a savas vér akár halálhoz is vezethet. A tápláléktól nem változik meg a vér pH lugos etrend, csak valami komolyabb betegség, elváltozás eredményeképpen savasodhat el. Egészséges lúgos ételek Ha úgy érzed, hogy kiegyensúlyozatlan az étrended és túl sok savasító lugos etrend fogyasztasz - mint például a hús, a tejtermékek, a feldolgozott élelmiszerek vagy az alkohol - valamint kevés lúgosat — például zöldségek, gyümölcsök, hüvelyesek - akkor olvasd el ezt a listát és nézd meg, hogyan növelheted a lúgos ételek bevitelét.

Mandula és mandulatej Ez a finom magocska szinte az összes egészséges étel listán szerepel, ráadásul lúgosító étel is.

Citrom, tea, ecet, zöldségek: mit tudnak a lúgosító diéták? - Dívány

Hozzájárul az izmok növekedéséhez, csökkenti a koleszterinszintet és segíti a súlycsökkentést. Nem kell marékszámra enni, annak érdekében, hogy kifejtse a hatását, mégis kiváló nasi, amit bárhová magaddal vihetsz és lugos etrend között is fogyaszthatod.

Amaránt disznóparéj Ezt a gabonafélét nem sokan ismerik fogyasztás szempontjából. Bármelyik lúgosító alapú diétába beleillik. Amellett, hogy lúgosító hatása van, nagy mennyiségben tartalmaz fehérjét, vitaminokat és ásványi anyagokat, amelyek mind szükségesek az egészségünkhöz. Ha nem vagy benne biztos, hogy hogy kell elkészíteni, számos receptet találsz hozzá az interneten.

  1. A lúgosító étrend 5 alapszabálya - Fogyókúra | Femina
  2. Szótár Tavaszra mintha a szervezetünk kicsit összezavarodna: puffad a hasunk, dagad a lábunk, az emésztésünk is mintha nehézkesebb lenne.

Articsóka Az articsókát gyakran teszik salátákba vagy leturmixolva szószokba, számos oka van, hogy miért érdemes beépíteni a mindennapi étrendünkbe. Az egyik például az, hogy lúgos kémhatása miatt növeli a szervezet pH értékét.

lugos etrend

Tele van antioxidánssal, tisztítja a májat és segíti az emésztést. Tehát egy saláta sok zöld levéllel és egy marék articsókával összekeverve tökéletes választás lehet.

A világ 10 toplistás lúgosító étele

Rukkola Ezt a leveles zöldséget kötelező ismerni. A rukkola gyakran szerepel a méregtelenítő étrendekben, nagyrészt azért, mert lúgosít. Ez az ultraegészséges növény tele van A-vitaminnal és kalciummal. Sokszor a kalciumot a tejtermékekkel azonosítjuk, viszont sok zöldség tökéletes alternatív kalciumforrás lehet.

Spárga Maradjuk a szuperzöldségeknél — a spárga lúgosítja a testet, hiszen lugos lugos etrend az egyik legerősebben lúgosító zöldségünk. Viszont nem csak ezért olyan egészséges.

Tartalmaz fogyokura gyógyszer, tápanyagokat és számos méregtelenítő összetevőt is. A spárgának emellett öregedésgátló hatása is van, így bőven van okunk elkezdeni beépíteni az étrendünkbe. Avokádó és avokádóolaj Nem meglepő, hogy az avokádó is szerepel a listán. Ez a krémes zöld gyümölcs tele van különböző hasznos tápanyagokkal, így a legtöbb hasonló listán helyet kap.

2. Amaránt (disznóparéj)

Káliumban és egészséges zsírokban igen gazdag, így a lúgosítás mellett más előnyökhöz is juthatsz a fogyasztásával. Az avokádóolajat hozzákeverheted más, nem lúgosító vagy akár savas hatást kifejtő olajokhoz.

Reflux és Gyomorégés ellen, 7 egyszerű megoldás

Bazsalikom Lehet, nem is tudtad, hogy akár a gyógynövények vagy a fűszerek is hatással lehetnek a testet pH értékére. De mint kiderült, vannak jó fűszerek és rossz fűszerek. A bazsalikom például lúgosít, és mellette egyéb más jótékony tulajdonsága van, mint például a flavonoid tartalma, lugos etrend href="http://profisuti.hu/12-rs-dita.php">12 órás diéta hozzájárul a test gyógyulásához.

Cékla A cékla most népszerűbb, mint valaha, ráadásul lúgosító hatása is jelentős. Azért olyan fontos zöldség, mert tartalmaz egy ritka fitonutrienst, a betalint, amelynek rákmegelőző hatása van.

Lúgosító étrend

Fogyaszthatod köretként, salátában, turmixokban vagy akár brownie-t süthetsz belőle! Fontos, hogy frissen vásárold meg, majd otthon párold meg, mivel így megmarad a tápanyagtartalma. Brokkoli Egy alapvető étel, ami nem meglepő módon lúgosít is. A brokkoli egyike azoknak a zöldségeknek, amelyeknek olyan nagy a tápanyagértéke és annyira egészségesek, hogy generációk óta előkelő helye van a tányérunkon.

lugos etrend

Sütéssel vagy párolással gyorsan finom köretet készíthetünk belőle. Kelbimbó Lehet, hogy gyermekkorodban meghagytad a tányérodon a kelbimbót, de most itt az ideje, hogy megszeresd ezt a roppant egészséges zöldséget.

Kimutatták, hogy segít lebontani a szervezetben, amit más savasító ételek okoztak, így hozzájárul a test pH egyensúlyának kialakításához és fenntartásához.