Ez a fogyás receptje: 3+1 lépés a zsírmentes testért

Fogyás zsírból

MEGÁLLAPÍTÁS

Pinterest Ha a te célod is fogyás zsírból fogyás, mindenképpen figyelj oda ezekre: Ugyanis, ha nem okosan csinálod, csupán ez ideig lesz sikerélményed, ráadásul nem is valódi felesleget, hanem izmot veszítesz majd el.

Túl kevés kalóriát juttatsz be A testednek szüksége van energiára ahhoz, hogy életben tartsa magát és ellássa az alapvető funkciókat, mint például légzés — ez az alapanyagcsere.

időskori gyors fogyás

Egész nap égeted a kalóriákat, ezért legalább annyi kajára van szükséged, hogy ezt fedezd. Ha ezt nem teszed meg, és mondjuk valamilyen őrült kalóriás étrendet próbálsz tartani, akkor a szervezeted az elraktározott szénhidráthoz, zsírhoz és izomhoz nyúl.

ileostoma diétája

És így könnyedén leépítheted az izomzatodat. Az alapanyagcserédre egy 30 éves, 60 kilós, cm magas nő esetében ez körülbelül kcal jön rá minden fizikai tevékenység és edzés.

mazsola fogyókúra

Ha fogyni szeretnél, ne menj soha az alapanyagcseréd kalóriaszáma alá, inkább az égetést fogyás zsírból Nem eszel edzés után Akármilyen fogyás zsírból is végzel, a szervezetednek szüksége van tápanyagokra a helyreállításhoz, szénhidrátra és fehérjére egyaránt.

Ha ehhez nem juttatod 2 hetes intenzív fogyókúra, úgy nem áll helyre az izomszövetek állapota, és könnyedén elveszíted őket.

Olvasd el ezt is! Akkor is elhízhatsz, ha futó vagy!

fogyás 2 hét alatt 5 kg

Elmondjuk, miért! Nem eszel elég fehérjét A táplálkozás tekintetében nem csak az fontos, hogy hány kalóriát juttatsz be, hanem természetesen a tápanyagok aránya is. Ne is legyen kérdés: mindhárom tápanyagra, zsírra, fehérjére, szénhidrátra szüksége van a testednek, sportolóként pedig fogyás zsírból. Arra azonban extrán ügyelj, hogy elegendő proteint fogyassz, hiszen az izmok táplálásához elengedhetetlen.

Kapcsolódó cikkek

Ez egy jó támpont: fogyassz 1,6g proteint naponta testúly-kilogrammonként: ha mondjuk 70kilót nyomsz, az g fehérjét jelent! Nem erősítesz Oké, tudjuk, hogy szeretsz futni, de mellette szükség van természetesen erősítő edzésekre is.

hogyan tartsam a diétát

És nem csak azért, hogy elkerüld a sérüléseket és hatékonyabban fuss, hanem a fogyás miatt is szükséges. Igen, jól hallottad!

Még több termék Mit kellene enni és inni? A fogyás sikere nagyobb részben attól függ, hogy miket eszel és iszol. Széles körben elterjedt tévhit, hogy a zsírleadás legjobb módja, ha egyszerűen kevesebbet eszel, ezt azonban nagyon nehéz megállni, hiszen koplalásnak érzi a szervezet. Sokkal jobb módszer, ha tápanyagdús, kalóriaszegény, laktató ételekkel helyettesíted az étvágynövelő, vitamint alig tartalmazó, zsíros, cukros táplálékokat.

Minél több a testeden az izom, annál több kalóriát égetsz el egy nap, tehát sokkal jobban pörög az anyagcseréd! Keveset alszol Ahhoz, hogy bármilyen szempontból is fejlődjön fogyás hogyan szervezeted állapota, szükséged van megfelelő pihenésre, regenerálódásra.

urhajos etrend

Ha nem alszol, az azt jelenti, hogy felborul a hormonrendszered, egy csomót zsírt raktározol majd el, és edzeni sem leszel képes normálisan, azaz az izmaid is elfogynak.

Ha tovább olvasnál a témában, íme pár hasznos tipp: Olvasd el ezt is!