Miért nehéz fogyni a combról? - 5 szuper tipp, hogy itt is karcsú lehess - Női Portál

Fogyni combból, Combra, fenékre hízol? Ezt kell tudnod, ha karcsúsodnál

Itt van most: Kezdőlap » Cikkek » Életmód » Combra, fenékre hízol?

Miért nehéz fogyni a combról? - 5 szuper tipp, hogy itt is karcsú lehess

Ezt kell tudnod, ha karcsúsodnál Combra, fenékre hízol? Ezt kell tudnod, fogyni combból karcsúsodnál Helyi szintű fogyás sajnos nem létezik, de ha célirányosan megteszel pár dolgot, a comb is látványosan karcsúsítható.

30 napos étrend

Elárulunk két dolgot, amire érdemes odafigyelned, ha leadnád a kényes tájék zsírpárnáit! Helyi szintű zsírégetés tehát nincs, ezzel hogyan fogyjunk a combból is szeretnénk áltatni, mivel a pluszkilók leadása az életmódváltás hatására teljesen arányosan történik. Ehhez értelemszerűen az is hozzátartozik, hogy a nagyobb többletsúlyt hordozó testtájakon látványosabb, jelentősebb lesz a fogyás, jelen esetben a comb tájékáról.

Genetikai jellemzők és életmód-tényezők egyaránt fogyni combból a kényes területeket, előbbi ellen pedig az utóbbival tehetsz — tehát a megfelelő mozgás és táplálkozás jelen esetben is a kulcs.

Fogyás combból, Fogyás combról

Edzés: mit érdemes és hogyan, ha a comb a veszélyes terület? Sokan rontják el ott, akik a láb vagy comb területeiről szeretnének fogyni, hogy elkezdenek erősen lábra edzeni. Ezzel csak annyi a probléma, hogy aki alapvetően vastag combokkal rendelkezik, az izmok szempontjából is erősebb odalent.

És minél többet gyúr rá, annál vaskosabbnak hat majd.

biztos fogyás 2 hét alatt

A megoldás az, hogy izmosító gyakorlatok helyett mint amilyen a guggolás, kitörés vagy a lábsúlyos gyakorlatokinkább monoton, szálkásító kardió mozgást válassz, hetente maximum kétszer 50 percben, illetve mélyizmokat megmozgató, izmokat megnyújtó edzéstípusokat, ezt hetente háromszor, négyszer egy órában is akár. Ha comb tájéki karcsúsodásra vágysz, a gyorsgyaloglás vagy a kocogás kifejezetten jó választás a kardió változatok közül, mellé pedig próbáld ki a callaneticset vagy a dinamikus jógát, esetleg a pilatest — együtt igazán ütős kombinációt alkot majd a kardióval!

hatásos fogyókúra tabletta

Utóbbiról ebben a cikkünkben részletesen írtunk korábban. Étkezés: mitől hízik a comb?

Fogyás combról

A hízásnak több fogyni combból is lehet általában véve, de az adott tájékokra történő hízási hajlamot többnyire a hormonok határozzák meg.

A comb, illetve a fenék hízásáért a petefészek lehet a felelős, illetve az, ha az a domináns hormontermelő szerved.

Hogyan befolyásolja a hormonműködést a táplálkozás? Innen megtudhatod, olvass tovább! Mivel ez a domináns hormontermelőd, ennek a stimulálása gyakran kellemes érzéseket okoz, így bizonyos ételeket kimondottan szívesen fogyasztasz.

fogyókúra elkezdése

Főként azokat, amelyek ingerlik a domináns hormontermelődet. Bár nem feltétlenül okoznak hízást az ilyen típusú ételek, idővel, ha a petefészkedet sokat terheled velük, a szerv elfáradhat, és ez hosszú távon, hormonális úton súlygyarapodáshoz vezethet. Étkezés szempontjából tehát, ha karcsúsodni szeretnél combban, a fogyni combból kiiktatásán kívül még az alábbiakra figyelj: kifejezetten zsírszegényen igyekezz étkezni; ami zsiradékot beviszel, az lehetőleg növényi eredetű legyen; a húsfogyasztást korlátozd a fehér húsokra és tengeri halakra; hormontípustól függetlenül, ne fogyassz finomított szénhidrátokat, maximum zsírszegény tejterméket fogyassz — de keveset; a glutén tartalmú ételek bevitelét mérsékeld.

Comb és fenék karcsúsítása

Persze az, hogy számodra milyen az optimális étkezés, a hormontípusod mellett függ még az anyagcseretípusodtól is. Amennyiben az más típusú étkezést fogyni combból elő, érdemes szakemberhez fordulnod a fogyni combból étrend kialakításá hoz!

  1. Fogyni szeretnél a combodról?
  2. Fogyás combról - tudd meg az igazságot

Azonban pontos eredményt csak az orvostechnikai eszközzel végzett mérés ad — innen többet is megtudhatsz. Értékelje ezt a tartalmat.