Webnővér - Magyar Máltai Szeretetszolgálat

Egészséges lassú fogyás

A tartós fogyásról mítoszok és hülyítés nélkül 10 kg fogyás 3 hónap alatt azért, mert nem csak egy sokaknak nagyon fontos dologról van szó, hanem azért, mert egy hatalmas üzletről is.

Ezt pedig sokan sokféleképpen csúnyán kihasználják.

Top 11 Leggyakoribb Tévhit a Fogyókúrával/Diétával kapcsolatban

Nem, sajnos nincs kibúvó, nincsenek trükkök. Csak a kemény munka és az ésszerű életvitel a hosszútávon járható út.

Mikor egészséges a fogyás üteme? A szakszerű és tudományos eredményeket figyelembe vevő testtömeg-menedzsmenttel és optimalizálással lehet csak hosszú távú eredményeket elérni. A rovat jelen írásában a fogyás megfelelő ütemével foglalkozunk.

Ha több energiát égetsz el, mint amennyit beviszel, akkor fogyni fogsz. Ennyire egyszerű, nincs semmi más a háttérben, ne is gondolj hozzá többet.

Hogy miért? A fejlődésed viszont lassú lesz és időről időre megreked majd, ráadásul gyakran rettentő fáradtnak érzed magad. A megfelelő regeneráció is elmarad, ami enyhébb, majd idővel súlyosabb sérülésekhez vezet.

fogyás motiváció

Azonban a rendszeres mozgást sajnos nem helyettesíti. A szervezetnek egyszerűen szüksége van a fizikai terhelésre, ez alól nincs kibúvó. Gyorsan ledobsz kilókat, vagy akár többet is. A fogyás nem lesz tartós, amint végzel a kúrával és a szervezeted visszakapcsol raktározó üzemmódba, a kilók ugyanúgy visszaszaladnak majd. Persze hallani olyan tartós fogyásokról, amelyek a fenti módszerekkel egészséges lassú fogyás kezdetüket.

Ez is egy járható út, de a nem túl természetes anyagok bevitele miatt nem javaslom a dolgot. Inkább adj időt a szervezetednek az átálláshoz, ami lehet, hogy így nem hónapot, hanem akár egy fél évet is igénybe fog venni, de közben nem teszed tönkre a létfontosságú szerveidet, nem leszel gyenge és ingerlékeny az energiahiány miatt, és folyamatosan jól fogod érezni magad a bőrödben.

Így szabadulj meg hetente fél kilótól!

De mit jelent a minőségi táplálkozás és a rendszeres edzés? A minőségi táplálkozás mindenkinél kissé eltérő fogalom, néhány dolgot magadon kell kikísérletezni. Függ az életkortól, nemtől, testsúlytól, egészséges lassú fogyás.

  • A tartós fogyásról mítoszok és hülyítés nélkül | SportIN Card
  • Mennyi az egészséges gyors fogyás mértéke?
  • 3 nap alatt 4 5 kg fogyás
  • Adipex fogyás képek
  • Lassú, tartós fogyás: meg fogsz lepődni, mit javasolt az edzőm! | nlc
  • Webnővér - Magyar Máltai Szeretetszolgálat
  • Így szabadulj meg hetente fél kilótól! | Well&fit

Azonban meg lehet fogalmazni néhány általános igazságot. Például: Egyél napi alkalommal kisebb adagokat.

Lassú, tartós fogyás: meg fogsz lepődni, mit javasolt az edzőm!

Reggelire egyél nagyobb adag ételt, ekkor vidd be a szénhidrátok túlnyomó részét. Edzés előtt 2 órával már ne egyél. Edzés után vidd be a fehérjék túlnyomó részét. Némi természetes zsírt is iktass be az étrendedbe, persze mértékkel. Fogyassz minél kevesebb kész élelmiszert, inkább alapanyagokból rakd össze a kajáidat. Egyáltalán ne fogyassz cukrot, fehér lisztet pedig csak mértékkel. A vacsorát az edzés után percen belül érdemes elfogyasztani. Amennyiben az edzést reggeli elé toltad, akkor a joghurtos túrót is érdemes a reggelihez átcsoportosítani.

A tartós fogyásról mítoszok és hülyítés nélkül

Persze ez csak egy példa menü, amely millió módon variálható. A lényeg, amit érzékeltetni akartam vele, hogy minimális feldolgozott élelmiszert tartalmaz és rengeteg olyan energia- és vitaminforrás megtalálható benne, amelyre a szervezetednek szüksége van.

mintaétrend diéta

A rendszeres edzés diéta oázis heti nap mozgást jelent, alkalmanként legalább 1 órával számolva nem kifelejtve a bemelegítést, a levezetést és a nyújtást sem. Az edzésnek tartalmaznia kell olyan gyakorlatokat, amelyek növelik az erőt és az állóképességet, fejlesztik a mozgáskoordinációt, valamint a rugalmasságot. Ha ilyen edzést keresel, próbáld ki a SportIN Card -ot és építsd be a mindennapjaidba ezt a komplex edzésrendszert.

Ha szeretnél csinos ruhákban járni, könnyedén felszaladni a harmadik emeletre, kövesd hasznos tippjeinket, ösztönzően hatnak majd!

Ne feledd tehát, hogy a kemény munka és a tudatos életmód nem megkerülhető, ha tartós eredményeket akarsz elérni, legyen szó fogyásról, egészségről vagy erőnlétről. De abban is biztos lehetsz, hogy neked is menni fog, ahogy előtted már oly sokaknak sikerült elérni ezeket a célokat. Hajrá, mindent bele, és fordulj hozzánk nyugodtanha mégis elakadnál vagy kérdésed lenne!

  • Szívbetegek diétája
  • 1700 kalóriás étrend nőknek

Egészséges lassú fogyás velünk még többet a természetes és hatékony edzésmódszerekről! Olvasd a blogot és kövess minket a Facebookaz Instagram és a YouTube oldalainkon is.

fogyás csíkok