Lapos has? Ezt együk, így mozogjunk! | Diéta és Fitnesz

Diéta has ellen. A lapos has kulcsa az egészséges táplálkozás

  • Hogyan diétázzak
  • Kommentek száma: 12 Szerkesztő: Somogyi Rita A jó megjelenéshez hozzátartozik a formás, lapos has, vékony derék.
  • Hogyan lehet feszesíteni a laza bőrt?
  • Kiálló has ellen: ez a zöldség a legjobb, hogy eltűnjön a hasi zsír - Fogyókúra | Femina

Írta: Váczy Anikó A hasprésektől és a néhány hétig tartó diétáktól sajnos nem várhatunk átütő, tartós sikert. Szakértőnk, Kiss Gergely nem győzi hangsúlyozni, hogy a diéta azért nem megoldás, mert hosszútávon nem fenntartható.

Kapcsolódó cikkek

Abban az esetben, ha gyorsan akarunk eredményt, természetesen lehet fogyókúrázni. Azonban, miután elértük az álomformánkat és a kockákat, semmiképp sem szabad visszatérni régi szokásainkhoz, mert gyorsan eltűnik a sanyargatás eredménye.

diéta has ellen

De hogyan lesznek az úszógumikból kockák? Szakértőnktől most megtudhatjuk, hogyan segít a diéta has ellen a lapos has elérésében. Szerintem ez a mai napig így van. Számtalanszor előfordul, hogy kapkodva diéta has ellen a napot, kihagyva a reggelités ez a feszült rosszkedv végigkísér minket egészen a lefekvésig.

Természetesen mindezen módosítanak étkezési és életviteli szokásaink is.

Nemcsak fogyaszt, jót is tesz

Testünkről a testzsírszázalékot kizárólag egységesen lehet csökkenteni. Étkezéseink során törekedni kell arra, hogy vércukorszintünket mindig alacsonyan tartsuk, ez az egyik legfontosabb a siker eléréséhez. A GI nem más, mint egy érték az 1-től ig terjedő skálán.

  • Változókori fogyókúrás készítmények
  • A has körüli zsírtól az egyik legnehezebb megszabadulni, de nem szabad feladnod, hiszen nem csak külsőleg leszel attraktívabb, hanem a has körüli úszógumikkal együtt számos más betegség veszélyétől is búcsút inthetsz, többek közt a 2-es típusú cukorbetegségtől.
  • Fogyás hasról 3 nap alatt?
  • A lapos has kulcsa az egészséges táplálkozás | Well&fit

A vérbe kerülő cukor hatására a szervezet inzulint termel, és ez a szám azt mutatja meg, mennyire emelkedik meg a vércukorszint. Magas értékeknél az a baj, hogy a cukorszint gyorsan csökken, és a magas inzulinszint hatására farkaséhesek leszünk. Ellenben, ha olyan ételeket választunk, amelyeknek a GI értéke alacsony, akkor egy kiegyensúlyozottan alacsony vércukor- és inzulinszint áll elő.

diéta has ellen

Nincsenek kiugró értékek, így elkerülhetjük az ételek utáni kínzó sóvárgást. Az ilyen megközelítéssel kiválasztott gyümölcsök, zöldségek, köretek hatalmas előrelépést hozhatnak alkatunkban és közérzetünkben is. Töltsük fel konyhánkat olyan nagyszerű fehérjeforrásokkalmint a halak, a szárnyasok, a tojás, a túró és a cottage cheese, alacsony GI indexű szénhidrátokkal, mint a quinoa, a zab, a bulgur, az édesburgonya és a bogyós gyümölcsök, illetve jó zsírokkal, azaz többszörösen telítetlen magolajakkal.

  1. Lapos has? Ezt együk, így mozogjunk! | Diéta és Fitnesz
  2. Dash étrend
  3. Gyógynövény: Édeskömény Az édeskömény az egyik legjobb erjedés- és puffadásgátló.
  4. 8 tuti tipp az úszógumik ellen | Well&fit

A táplálkozás es aranyszabálya Zsírraktáraink további gyarapításának megállítása érdekében, a következő 10 szabály betartását ajánlja szakértőnk, amely egyben személyes hitvallása is: Süssünk-főzzünk magunkra!

Kerüljük a káros szenvedélyeket például alkohol, cigi! Étkezzünk rendszeresen nem feltétlenül kell 6x, de legyen rendszer! Ne együnk semmilyen műkaját!

Hasformázó mintaétrend egy hétre

Együnk színesen, sok-sok zöldséget és gyümölcsöt! Válasszuk a legkevésbé feldolgozott alapanyagokat! Zsírokból a magas Omega-3 arányút keressük! Fogyasszunk fehérjét minden étkezésünkben, de ne ész nélkül vesekárosító hatása miatt! Szakértőnk hangsúlyozza, hogy minél jobban fel van dolgozva egy élelmiszer, azaz megőrlik, megsütik, főzik, feldolgozzák, esetleg darálják, a GI indexe annál magasabbá válik.

Emiatt fontos, hogy a legegyszerűbb formájukban fogyasszuk az ételeket. Kiss Gergely Az étkezések gyakorisága Nemcsak az számít, diéták férfiaknak mit, hanem az is, diéta has ellen hányszor eszünk. Az étkezések sűrűsége anyagcserénkre is hatással van, emeli ki szakértőnk.

A hasi hízás nemcsak esztétikai probléma, komoly egészségügyi gondok forrása is lehet, a zsigeri zsír ugyanis a szervek köré gyűlik. A hasi hízás többek közt olyan súlyos betegségekkel is összefüggést mutat, mint a diabétesz.

A fogyókúrázók gyakran követik el az a hibát, hogy kiiktatnak étkezéseket. Sajnos a napi étkezéssel nem kalóriát spórolunk, mint elsőre gondoljuk, hanem túlevéshez és az anyagcsere lelassulásához vezet.

diéta has ellen

Kiss Geri a többszöri étkezések beiktatását javasolja mindenkinek, mivel többek között hatékony segítséget nyújt a testzsírszázalék csökkentésében is. A napi szöri étkezés segíti a kontrollt és a túlevés elkerülését. Ezen felül kiértékelhetővé teszi az arányokat, amiket bevittünk a tápanyagból.

diéta has ellen

Ne sajnáljuk az időt az étkezéstől, a zsúfolt napokon kiemelten fontos, hogy megadjuk szervezetünknek a tornyosuló napi teendőkhöz szükséges energiát. Természetesen nem egy több fogásos étkezést kell az őrült napokra tervezni, de egy csirkemelles saláta vagy egy jól összeállított turmix is sokat segíthet.

Nem szép, nem is egészséges

A lapos has ellenségei A lapos has diéta has ellen ellenségei a különböző pékáruk, a cukros üdítők, az édességek, a gyorsételek, a műételek akkor is, ha diétás címke áll rajtuk! Mi a helyzet a gyümölcsökkel? Jellemzően ilyenek a bogyósok, mint a málna és az áfonya, amelyekkel remekül kiválthatjuk az édesség utáni vágyunkat is.

A stresszes életmód, a túlevés, a családi minták, a mozgáshiány és a káros szenvedélyek mind-mind felelőssé tehetők ezért.